Saturday, May 15, 2010

Hari Sabtu Yang Indah

memang kau tak tahu...
bahawa hari ini...
aku kedemaman...
dan aku malas...
nak bagitahu ko...

ko suro aq wat seswatu...
aq tak buat...
aq duduk melangak...
mungkin tu yang...
buat ko berbulu...

aku nak bangun...
tapi time aq bgun tu...
aku terduduk balik...
lantas aku terbaring...

ko nampak aq terbaring...
ko marah aku...
ko amik penyapu...
yang bersandar kt dinding...
ko pukul aku...
dengan selamba...
aku tahan ngn lengan aku...
nikmatnya aku tak terhingga...

mungkin aku sakit...
jadi bila kau pukul aku...
aku tak rasa sangat...
lalu aku wat keje lain...

time tu aq nk je maki ko...
tapi...
ko orang kehormat bagiku...
aku nie cume mahu berbakti...

tapi nak buat mcm mne???
ko tak tahu...
ape yang aku lalui...
dan aku tak kesah...
ko nak wat pe...
buat la...

aku rase bile ko pukul aku tadi...
aku nak jer time tu..
ko pegang parang ke...
pisau ke...
samurai ke...
paling koman pun...
gunting...

cepat sikit aku pergi...
tak menyusahkan kau lagi...
aku tahu aku banyak menyusahkan ko...

maaflah terpaksa gne panggilan 'ko'...
aku bukan marah...
sebab marah bukan sifat aku...
tapi aku kecewa...
kecewa dengan insan di dunia...



No comments:

Post a Comment