Thursday, December 2, 2010

Celaru

macam mana nak cakap eh?
macam ni...
zik...
kawan aku...
dia cakap kat aku...
dia ada game yang best...
game tu...
dia dah try...
dan result pun...
baik punyooo...
aku pun teruja la...

sedikit mengenai games...
melibatkan perasaan orang lain...
melalui game tersebut...
kita dapat tahu...
perasaan orang lain...
terhadap kita...
sama ada kawan...
ataupun lebih dari seorang kawan...
melibatkan ayat2 yang boek...
ayat2 yg kaberline...
itulah dia games tu...

aku pun punya la teruja...
aku kompom...
aku nak main gak...
games nie dengan...
sorang awek...
yang memang...
aku minat sangat kat bliau...
sejak dari darjah 4...

sebenarnya...
dia memang comel pun...
aku suka dia...
sebab tu...
tapi aku pelik...
dulu tak pulak...
membuak buak perasaan aku nih....
skunk dah macam gampang...
rasa sangat nak memiliki hatinya...
aku tak tahu...
tentang sejarah...
cinta dia langsung...

tapi aku polak...
dia tak online2 fb die...
aku punyerlah tunggu...
sehari...
dua hari...
tiga hari...
tak online2...
hurmmm....
mungkin dia g bercuti...
aku tunggu pun...
bukan sekadar nak main games tersebut...
bukan sebab nak game dia...
sebab aku nak luah...
perasaan aku kat dia...
sekurang kurangnya...
dia tahu jugaklah...
perasaan aku kat dia...
terima tolak lain cerita...
sebab aku dah banyak kali...
kena tolak...
buat rilekssss....

pastu...
tadi aku baru melawat...
blog kepunyaan beliau...
hurmmm...
hampa hatiku...
dia pergi sambung blaja...
kat tempat lain rupanya...
patut la tak online2...
huhuhu...
dengan itu...
rindu aku padanya...
semakin menebal...
kerana...
aku tertanam namanya...
dalam lubuk hatiku...
IMYSFDM


No comments:

Post a Comment