Saturday, February 26, 2011

Aku, Dia, Dan...


adalah hari tu...
aku penat...
baru balik sekolah...
aku rasa nak tido jer...
tapi...
tak boleh...
ada keja skola...
banyak...
aku pun siapkan...
keje skola tu dulu...

dah siap...
dah asar gamaknye...
aku pun semayang la...
dah tu...
aku rasa penat sangat...
then...
aku pun nampak...
tilam aku yang kosong tu...
aku pun ape lagi...
landing terus...
argghhh...
nikmatnya dapat baring...
lama2...
matu aku terkatup gak...
zzzzzzz....

then tak sampai...
dalam 5 minit...
aku lelap...
ade orang call aq...
arghhh...
sapa plak nih?
aku tengok...
nama die larh...
weeee~~~
tak jadi ku nak marah...

tapi...
aku tak angkat...
aku tutup...
then aku mesej...
memula tu...
die cam marah skit...
apsal aq x angkat...

aq terangkan kt die...
saya nie...
jenis yang tak suka...
angkat call...
atau pun...
call orang...
sejak azali lagi...
then die g bantai gelak...
hehehehe...
xde hal...
janji die hepi...
^_^^_^^_^

awak,
awak sebuk tak?
tak,
kenapa?
awak bley x,
temankan saya?
teman awak?
boleh saja...
untuk awak,
sumernyer boleh...

tapi awak,
nak pergi mana?
saya nak,
beli barang skola skit,
dekat leisure mall...
bley tak awak,
temankan saya?
kan saya cakap tadi...
boleh saja...

tapi wak,
bila awak nak pergi?
hurmmm...
sekarang boleh tak?
sekarang?
tapi hari dah...
nak senja dah ni...
malam tak boleh ke?
malam?
ok,
lepas maghrib k?
ok...

tapi wak,
kita nak naik ape?
motor saya ke?
nak naik bas?
takpe...
awak jangan risau...
nanti...
saya datang uma awak...
naik kete ngan saya...
ok?
ooo...
ok wak...
jumpa nanti...

lepas maghrib tu...
aku dah..
rasa hepy dah...
maklumlah...
orang yang aku...
sayang-sayang...
ajak aku kuar...
weee~~~
hepy go lucky...
aq time tuh...
:DDDDD

then die dtang...
ngn kete die...
awak,
dah lama tunggu?
masuklah...
susah-susa awak jer...
amik saya...
takde susanyer pun...
sebenarnya...
saya dah ajak kawan...
diorang cakap...
diorang tak boleh kuar...
tu yang...
saya tanya awak tadi...
owh yeke?
hurmmm...
awak ok ke?
eh,
ok je...
xde pape un...

nah wak...
eh ape nih?
duit...
untuk ape?
isi tank la...
eh wak,
tak payah...
susa-susa...
saya yang ajak awak...
takkan saya nak...
susahkan awak pulak?
takpelah...
kalau awak...
dah cakap camtu...

then kitorang...
smpai leisure mall...
dalam 10 minit camtu...
die nak beli...
buku, pen, kertas dll...
untuk prepare...
untuk sej, p.a, dll...
aku pun...
folo jer la...

then die ajak g makan...
kat mcd...
hahaha
adoi...
ni yang...
aku malas sebenarnya...
segan aku...
bila orang...
nak belanja makan...
lagi-lagi...
kalau perempuan...

then tetiba...
PANG!!!
adesss...
npa awak lempang sya?
aq tgok die cool jer
siap boleh...
senyum kat aq lagi
xpelah...
mungkin orang x sgaje...

pastu...
PANG!!!
sedas lagi...
kene kat aq...
aq tye balik...
awak,
napa nih?
tiba2...
kuarlah...
suara garau sket...
dah-dah...
bangun...
dah nak maghrib ni...
pergi mandi...
semayang...
mak aku cakap...

laaaa....
aku mimpi rupenye...
hakhakhak...
kenangan indah...
yang tak mungkin...
aku lupakan...
:)))))


No comments:

Post a Comment