Thursday, June 10, 2010

Kebersalahan???

aku ader sore kawan...
kenal kat facebook...
die sangat baik ngan aku..
aku tak sangat baik ngan die...
ape daa aku nie...
x menghargai btollah...
persahabatan kitorang mmg best...
sampai aku jatuh hati kat die...
walaupun kunci hati aku...
die terambik...
aku x kesah...
baru2 nie...
die ajak aq...
chatting...
tengah pagi bute...
aku pun chatting ler dgn bliau...
disebabkan aku skola...
dan esoknyer aq ader hal...
aku berasa penat...
bila aku berasa penat...
apabila die lmbat reply msj...
sambil dengar lagu...
aq pun bantai tido...
apedaa aku nie...
die ckap aku tak jaga hati dia...
apelah aku nie...
awek nak chatting pun x nak ke??
x menghargai langsung...
buat spoil jer tahu...
selama seminggu...
dua kali berturut2 aku tertidur...
mase chatting ngn bliau...
first time aq ckap aku tertido...
die x kesah...
second time aku cakap...
xde pape...
alasan tu buat die marah...
kat aku..
aku tak sengaja...
hurmmm....
tpi x pelah...
mgkin die ade msalah...
sbb tetiba jer die naik angin...
mgkin gak sebab...
aq tido lme kowt...
dlam 2 jam cmtu...
maunyer x mengamuk...
klu aku pun...
aku mengamuk gak...
n itu mmg slah aku...
gatal sgt...
tapi sjak tu...
die dh x ajak aku chatting...
time tgh mlm dh...
die tkut aku penat n tertido...
n die dh x tego aq dh...
tapi aku bukan sengaja...
mgkin die msih mara ngn aku...
aku x bley paksa org tuk maafkan aku...
maafkan saya wak...
dan ade soalan yg die tye...
mlam2 yg aku tido tu...
'awak suke kt kwan kelas awak ek???'
aku pun jawab la dgan tipunya...
xder lh...
die tye lagi...
'abes kt status fb awak???
aku jwab blik...
sje jer tulis...
klu lh aku ader keberanian...
secara jujur aku cakap...
ada 90% saya ckap tu...
mengenai diri awak...
huhuhuh
skunk nie aku sgt2 rindukan die...
dah brape hari dh x borak dgn die...
honestly wak...
saya cakap...
saya sayang awak...
saya cinta awak...
dan saya rindu awak sgt2...
skunk pun aq layan lagu...
dinamik-antara gadis...
-----------------------
antara gadis yang kutemui...
kau saja kini dalam renungan...
mungkin kerana dengan senyuman...
terpegun diriku...
ketika bayu mencium pipi...
suria pula terasa hati...
kerana dikau sungguh rupawan...
terpakun diriku...
mengapakah kau melangkah pergi...
ketika ku masih perlu...
menatap wajahmu kali akhir...
dan lantas menyerang rindu...
antara bebunga yang menyeri hidup...
kau jadi ratu...
antara delima yang menyinar lama...
kau berkilauan...
------------------------
hurmmm...
ckup la smpai sini...
trimass blog ku...
sudi dgr rintihan aku...
peace no war...
fuck israel laknatullah...

No comments:

Post a Comment