Tuesday, October 12, 2010

Kerana Nombor Tepon...


tak tau pe masalah...
susah sangat...
aku nak mintak...
no tepon gadis ni...
2 minggu aku usehe...
minggu lepas...
memang tak dapat r...

mule mule...
citer kat angah fb sket...
mgkin die x dpt aim...
citer2...
die soh fokus study...
ntah camner...
pastu terbocor lak...
kat along fb...
pe lagi...
die bgi smangat...
buat itu r...
buat ini r...
sudah nyer...
aq dah bosan...
aq citer psal lc lak...
hehehehe...
baik pyer...

pastu dah nk abes...
along fb ckp...
deq...
klu ko dpt...
ari seni malam slase...
ko aling anggap...
budak2 lgi...

aku pun tercabar r sket...
egois r ktekan...
ok fine...
aq sahut cbaran tu...
wat ilek sudaa...

ari dijanjikan tiba...
adoi...
kelas bertukar lak...
msuk bilik ppup...
biase bliau dok dpan aq...
tpi msuk pusat aktiviti tu...
aq dok dpan...
bliau dok blakang...
hurmmm...
aq tye kwan aku...
khalil nmenyer...
minx je r...
ko kne brani...
ko nak ke x?
aq pon yela2...

yela2 tu smpai balik...
nak balik...
aku cpat sket...
tkot jdi cm ari jumaat tu...
aq blom smpai...
bliau dh gerak dlu r...
mse tu...
bliau nak pkai elmet...
pastu aq cilok jap...
'cik' tettt....
nak no bley...
pendek citer...
die x bgi...
dpan khalil aq minx...
xpe r...

ape yg buat aq bertambah hampa...
dah r no bliau x dpt...
khalil lak...
bile die tau x dpt...
die ajk aq blah...
die pusing moto die...
trus berambus...
macam taikkkk....
aku die tgglkan...
hampeh...
hampa + hampeh...
polak kot...
lampu merah slamber aq lggr...
waktang...
then...
jdilah aq bdak2...
sekian...
^_^"

No comments:

Post a Comment