Friday, September 16, 2011

Apa Yang Paling Sakit???

sakitkan kalau ditinggalkan kekasih... kita je yang tahu... tapi bagi aku... macam dah biase... dah lali sangat... pengalaman aku 2 kali... memang perit... tapi itulah hakikatnya...

kalau nak diikutkan... aku jatuh cinta je... dah banyak kali... tak terkire la senang cite... memiliki cuma 2 kali sahaja... itu jugak la hakikatnya...

meninggalkan dan ditinggalkan... bagi aku dua perkara yang berbeza...

ditinggalkan apabila kita yang dibiarkan... terkontang kanting... tanpa arah... sepi macam tu je si dia...

meninggalkan pulak... kita yang biarkan si dia terkontang kanting...

dua-dua aku pernah buat... tiga kali berkapel... 2 yang pertama aku ditinggalkan... yang terakhir... aku meninggalkan... aku akui... aku tinggalkan dia tanpa sebab yang kukuh... biarlah aku sorang je yang tahu...

dua-dua perbuatan ni... sakit sangat rasa dia... dan bagi aku jugak... meninggalkan itu lagi sakit... mungkin sebab... aku tinggalkan dia dalam keadaan dia masih aku sayang sepenuh hati...

aku tak sangka... lepas aku pergi tu... dia menangis... sebab aku... mungkinlah... aku pun tak tahu sangat... dia pun dah remove aku dari FB dia... marah betul dia... tapi aku faham kenapa dia bua camtu... aku cuba bagi dia masa... tapi dah tiga bulan ni... dia masih marah... aku tahu... walau dia dah yakinkan aku... dia tak marah aku...

keadaan dia itu juga buat aku trauma... trauma nak bercinta... kalau aku fikir nak cari lain... aku mesti teringatkan dia... aku takut aku buat benda sama pada orang lain... macam yang aku buat pada dia... meninggalkan seseorang atas sebab yang aku sendiri sukar untuk ungkapkan...

Maafkan saya Sayang...

No comments:

Post a Comment