Sunday, September 18, 2011

Kenangan...

tak tahulah... ermmm... ade sedikit info menenai bola sepak dalam blog ni... nantikan...

ok la cite sikit... tadi pergi open house... rumah Insyirah Junior Pre U Perimbun... [sedap nasi hujan panas] mekasih...

tengah syok-syok main games... tak perasan gadis idaman se-Pre U [dak junior jugakkk] masuk dalam rumah tu... hahaha... kawan aku cuit... aku acuh tak acuh je... segan doh... aq main balik games lepas tengok muka dia seketika... [awak comel la hari ni...]

dipendekkan cerita... hujan-hujan... bla... bla... bla... pergi cc... main Fifa Online 2... bla... bla... bla... menang semua game... bla... bla... bla... menang liga... menang piala eropah... bla... bla... bla... balik jumpa kawan... ajak tengok bola... BakarHitam vs Meriam... [sesuai sangat...] ok blackburn menang 4-3... bla... bla... bla... balik...

cerita bermula... zik, kawan aku... sebelum balik tu... atas moto... die boleh tanya aku... ikuti perbualan;

z = zik, a = aku, ( ) = dalam hati...

z : mirul, awek ko sihat?
a : awek? siapa? aq mana ade awek!
z : ala yang aritu. rosaniza ke ape nama die...
a : owh. yang tu? aq dah clash la. dah lama dah...
z : yeke? xpe la... salah die gak...
a : tak die xslah... aku yang byak wat slah kat die.
z : ko tak rindu die? ko xnak die lagi?
a : rindu... ( rindu giler ), ermm... munkin xpe kot. die still marah kt aq. aq xrse die nk aq dh. ( aq nk sgt )
z : xpe la... nnti klu ade rezeki... ade la...
a : aq pun pk cmtu gak... k la... hujan nak lebat ni...
z : ok, leklok balik tu.
a : ok2...

zikri... zikri... ko mengingatkan aku pada dia... kenapa zik? kenapa? aku cuba nak lupakan dia sebenarnya... aku tak nak dibelenggu rasa bersalah... apakah takdir terencana mampu ku gubah? Insya Allah... maafkan aku sayang!!!

No comments:

Post a Comment