Monday, March 8, 2010

Berakhirnya Sebuah Percintaan

Best btol r arini... Sony Eriksson S302 aku menjadi bukti... Terlerainya ikatan kasih... Musnahnya mahligai impian... Layunya bunga cinta... Hancurnya hati sang adam... Tercalit arang...

Aku dah agak dah... Sume nie akan t'jdi... Naseb baik aku punyer defender kuat... Harapan aku tak besar... Klau dh xder jodoh... Klu dah takdir cemburu dan meminta aku melepaskanmu... Mmg itu yg ptut aku buat dari dlu lgi... tpi xdir mmg nk skung... Aku terima apa saja kehendaknya...

Tapi byk aku korbankan... Kesetiaan... Kejujuran... Keikhlasan... Mmg Hawa sekarang pndang paras fizikal jer... Naseb baik skunk nie nak sampai Akhir zaman... Aku bersyukur kehadratmu Ya Allah... Kerana memberikan aku peluang... Madu dan Hempedu cinta dunia... Sesungguhnya cinta kepadamu tidak terkata manisnya...

Pasni x payah aq pkir pasal mner2 pompuan lgi... Cukuplah sekadar 2 prg wanita yg pntg dlam hidup aku... Klu aq dpt tawaran blajar... Boley aku fokus blaja jer... t'lepas aku seksaan org b'cinta... Alhamdulillah...



No comments:

Post a Comment