Saturday, March 6, 2010

Buat first time aku dengar lagu rock tangkap bahase lain slain Bahase Melayu ngn BI... Skang aku t'jumpe plak.. Tajuk lagu Lelengau... Paling tak sangka... Dinyanyikan oleh kumpulan yang femes gak... Dinamik...

Aku tgk profile Dinamik nie... Aku t'kejut lagi... Vokalisnyer yg bername Nai ropenyer berasal dari negeri Sarawak dan merupakan orang Iban... Papehal dgr r lagu nie kt youtube (klu nak tau).... Amek yg bahase Iban pyer... Bahase Melayu pyer kureng... :) Dalam kurungan maksud utk bahase Melayu...

Ninting lemai ku nanya
(saban hari tertanya)

Ninting lemai ku ngiga
(Saban hari tercari)

kini ka penungak
(Ke mana Hilangnya)

nuan di atu dara
(Insan yang ku sayang)





Aku ngajih ka tua
(Aku terus berdoa)

ulih bertemu mua
(Kita dipertemukan)

lelengau atu ku
(Aku tetap merindu)

rindu kanuan sulu
(Rindukan belaianmu)





Naka penyayau ati
(Ku amat menyayangi)

aku ka nuan dara
(Pada dirimu sayang)

enti maya ku rindu
(Pabila ku merindu)

mua nuan selalu ayan
(Wajahmu ku terbayang)





tang udah selatan tua jauh...
(Tapi sudah suratan kita terpisah)





Kasih aku menda nuan dara
(ku simpati pada dirimu yang ku tinggalkan)

di tinggal ka ku ngapa
(sebegitu rupa)

saban ari nuan nganti
(Saban hari ku menanti)

tenatai aku enda gak aku pulai
(kepulanagku tak kunjung tiba)





Kada nuan sayau
(Masihkah kau menyanyagi)

kada nuan agi rindu
(Masihkah kau menyintai)

irau amai ati ku
(Ku masih meragui)

ninggal ka nuan sulu
(Kesetian cintamu)

No comments:

Post a Comment