Thursday, March 4, 2010

Sepenuh Hati

Memang banyak kenangan aku time skola2 dulu... Antaranya x buat keje skola lar... Ponteng skola lar... X der buku r... Macam2... Siap ader gak yg gado2 ngn kawan2 sbab masalah kecik... Tapi yg paling aku x luper ialah bile aku minat kat kawan skola... Sekelas plak tu... Tengok org lain b'cinte... Aku pun nak rase gak... Hehehe... Gatalkan???

Aku nie dah r gemuk... X encem plak... Oley itu aku pendam jer... Kadang2 aku sket aty tgk die ngn laki lain... Biase ker luar biase tu???

Lagu nie mmg best dan aku tujukan r kat kawan2 yang pernah aku suka... Sape??? Maner bley bagitau... Bocor r rahsia aku nanti... :)

Bagaimana harus ku luahkan?
Perasaanku kepadamu
Yang selama ini ku pendamkan
Di dalam diamku...

Sukarnya ku berterus terang
Tentang perasaan ini
Bimbang seandainya tak kau terima
Musnahlah harapanku ini

Bagaimana harus aku menghadapi semua itu?
Sedangkan ku menyintaimu sepenuh hati
Tak mudah untukku melupakan dirimu
Kau bagiku segala-galanya

Pada Yang Maha Kuasa
Ku panjatkan doa
Moga dibukakan pintu hatimu
Kan ku buktikan kejujuran cintaku...

Jangan biar keraguan menghantui jiwamu
Dalam ku meniti sebuah kepastian
Dari bibirmu
Oh kasih...

Kasih dan sayang
Cinta dan rindu
Tersemat di jiwaku
Usah biar ku kecewa membalut luka
Agar kau mengerti yang selama ini
Aku menyintaimu...

1 comment: