Saturday, March 6, 2010

Hurmm... ;[

X tau apsal... Dari semalam... Perasaan aku bercampur baur... polak btol r...

Macam2 perasaan timbul... Benci,gelisah,rindu,saket aty,simpati,sayang,hampa kecewa,polak,bersalah,nak nages pun ader gak, dll...

Macam ader seswatu yg dh, ader dan akan berlaku ttpi aq x nampak ape die...

Satu lagi... Klu aku skola aku pun ader gak pekse... Jgn itu jdi alasan... Jgn ckap bkan2... Mner2 skola... Mesti ader pekse... Tpi klu nk trus blajar... Blajar lar... Ilmu p'jamin mase depan bkan aku... Aku mlas nk ckap... kang t'luke plak... Yg aq bley ckap... Blajar lar rjin2...

Aku tau aku bkan llki idaman hati perempuan... Tpi aq juga ader maruah... Ader perasaan... Klu dah x ske... Dah bosan ngn aku... Ckap ler... Aku pun x kesah ko nk watper pun... aku lain dri laki2 yg prnah ko knal dlu... Lgipun bak kte2 kawan aku si Helmi...

'Myrul ko nk susa aper??? Skang nie akhir zaman... Pompuan lgi byk dri laki... Ko buat rilek jer... Nnti msti ader yg nk kt ko pyer... Sbb bile diorg dh x der pilihan... Ko lar pilihan diorang...'

Kdg2 bile aq pk2 blik kte2 die tu mmg ader btolnyer... Dah kelain dh nie... Smbung blik tdi...

Jgn wat aq sket aty... Naseb baik lar jauh... Klu x ari2 aq tgk... Utk mlepaskan rindu di kalbuku... Xder r sket sgt...

Tpi saket gak aty bile kne maki ngn org yg kite sayangkn??? Tpi klu org yg kte x knal atau x rapat kite biar je ape die nk ckap... Ske aty die r nk ckap aperkn??? tpi knpe camtu ek??? Hidup nie pelik lar... Byk cabang dugaan... susa nk wat kputusan... Bile dh wat kptsan org yg kte pling hormat x ske... Complicated Conflick... patot jugaklah ramai yg buno diri... Naseb baik agama aku mengharamkan penganutnya buno diri... Tpi ramai gak r yg buno diri dlam agama aku nie... Aku pun x tau... Kurang didikan agama kowt... Entah lar...

Ckup r nie... kang lbih2 kang xder topik lak nak post nnti... Skang pun masih lagi diselubungi kehampaan... Hampeh btol r...

No comments:

Post a Comment